
تو جون منی ، توو جون منیشور– ظهر شهادت حضرت زهرا (س) 1402هیئت عاشقان قمر بنی هاشم تهرانتو جون منی ، توو خون منیرزق و
روزیِ من ، آب و نونمنینمیشه نگم ، چی میشه بگمتو فقط مادر مهربون منیدستامو میگیری با مِهرمادریخوشحالم میبالم به اینسروریبح بح بح، بح بح بح، به این نوکریآغاز من ، پایان منروح من و ریحان منای لؤلؤ و مرجان منسلام الله علیک ای جان من... ای جان من ، ای جان من... میمیرم برات ، قربون نگاتتو زدی امضا رو گرفتم براتای جان دلم ، میمیرم براتتو فقط صدام کن قربون صداتبهشت منی و من کردم سیرتمحتاجم محتاجم به دعای خیرتمن جز تو کیو دارم کیو دارمغیرتای سرورم ، تاج سرمقربون تو برم ای مادرمهم دلبر و هم دلبرمای اِنا اَعطیناک الکوثرم... ای جان من ، ای جان من... شاعر : محمود گرجیهزینه استفاده از اشعار یک صلوات برای ظهور و سلامتی امام زمانالّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم عکست تو قاب چشممه...
ما را در سایت عکست تو قاب چشممه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 9 دی 1402 ساعت: 5:58